VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

Tjena...Okej, ska jag berätta grejen? seriöst? hittar najs modellbild på mig från modell-för-en-dag-shoot som jag gjorde i nian. jag tänker wow, najs, denna ska jag lägga upp på bilddagboken så att random män skriver till mig (=egoboost) (jag gör det ganska ofta, tycker det är kul) Så jag lägger upp den på bloggen EN SEKUND med rubriken "lol" för att jag ska kunna skärmdumpa med min iphone och på så sätt få över den till mobilen - skärmdumpar med mobilen - raderar från bloggen - ........... - försvinner inte!!! raderar igen... OMG försvinner inte! skriver spam-inlägg så den ska åka ned - postas inte!!! Så att nu är det en jätteseriös bild med rubriken "lol" av vilket jag skulle dra slutsatsen att detta är en rätt onajs tjej som hittar en gammal bild på sig själv som hon tycker är najs och ba "åh, jag vill verkligen lägga ut den här... vad ska jag göra? JA let's post it on the blog med rubriken "lol" så att jag framstår som skön och oseriös och så fattar ingen att jag egentligen tycker den är fett het!" ahhhh FML...
här är i alla fall en tydlig bild av min klädstil fram till ungefär nian som jag lägger upp för att bevisa att jag egentligen inte bryr mig om vad folk tycker om mig (failar när man redan har skrivit ett försvarstal om att man inte är oskön...)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0