storm

Halt i galoppen, Bill här! I går var jag i Djursholm hela natten och i morse skulle jag gått på yoga men det var fullbokat så jag åkte hem och lade mig i soffan och åt pannkakor i stället. Soft! Jag förstår inte riktigt det här med människor som tränar varje dag, måste inte ni tvätta håret då varje dag också? Det är ju rätt jobbigt. Jag har gjort så gott jag kunnat i alla fall. Ligger här i soffan med mitt hår som nu är ofönat. Result:

med håret strängt uppsatt och ändå (vet inte om ni ser???) så står det ut lite på sidorna
.
Idag ska jag i alla fall hyra skidor och skriva tal. och typ skriva en ny låt, det är lite på tiden. TIDSLINJEN har penetrerat min facebook förresten! What is UP with THAT!? När jag loggar in på facebook nu så grips jag lite av samma känsla som när man spelar TP och inte kan svaret (feber, skakningar, yrsel etc.) Otroligt oklart och förvirrande. 0/5 stars from Bill
.
have a pleasant sunday!
KRAMIZZ

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0