spilling over into all i do

Tjena! Läget? Ligger i min säng för ovanlighetens skull och ser ut såhär:

cool confident person with headphones and average shit

Ska kolla film nu tänkte jag för jag börjar inte förrän halv elva imorrn. Standing In The Shadows of Motown! Are you tagged? Cuz I'm tagged! Fan skulle kokat te också, fatta episkt det skulle vara. Idag råkade jag säga att epik var ett verb. Mina dagar som grammatik-kungen är räknade. Nej men börjar på riktigt förlora greppet om svenska språket... Det brukade ju definera mig.. Jag får komma på nåt nytt... Det var typ ingen som kommenterade låten jag la upp? Liksom är ni seriösa?! Klaga inte om ni inte kommenterar, jävla bönder! Vill ni att jag ska lägga ut en till låt så finns det en i alla fall. Bara att hojta till! 

Sov så gott, pussipussi!

Kommentarer
Postat av: Brian

LOL r u sittin on the toilet???? Not this post but the other one! U MAD!!!!!



Check out my blog!

/Brianlovesbreakfast.blogg.se

2012-01-26 @ 19:00:51
URL: http://brianlovesbreakfast.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0