hungry all the time

Tjena, läget? Såhär bra är nuläget: har spelat två föreställningar i skolan idag och haft fett kul hela dagen, har från panikångest över att mobben var på rymmen övergått i cool-person-chillin vilket känns som en sjukt skön kontrast, har ätit sushi vilket var gott, har riggat för film vilket kommer bli NAJS och NAJS.. och imorrn ska jag bara kolla på teater och dricka kaffe hela dan och det känns ju också rätt SOFT! men så att, jag hoppas att ni har det lika NAJS som jag! Tänkte lägga ut en bild på Lisa nu (/curry-astrid/kubbe/tinamodel) men insåg att jag inte har nån! Så det får helt enkelt bli så att jag tar en från facebook! SKOJA lol ofta jag skulle.. Ni får en med mig i stället, as usual ;-)
                          

jag och brudzen häromdagen! God kväll!

Kommentarer
Postat av: fjutt glutt

den där lisa verkar himla trevlig! mer om henne!

2012-01-18 @ 23:28:34
Postat av: lisa

Till signaturen "fjutt glutt": Tack!

2012-01-18 @ 23:30:33
Postat av: kalas martin

vad har du i ansiktet??? :o

2012-01-18 @ 23:31:25
Postat av: gelé-gullan

Hur menar du "hungry all the time?" ny låt?

2012-01-18 @ 23:31:57
Postat av: tänkar-mette

har hon i mitten bara tre fingrar?

/en som undrar

2012-01-18 @ 23:33:02
Postat av: cp

ÅÅÅÅH VILKEN FIN BILD! trillade in här bara och beskådar bilden med en liten tår i ögat.

2012-01-22 @ 17:02:18

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0