grey. quite and tired and mean

Det är så jävla meningslöst att åka tunnelbana. Folk bara sitter där i sina fula täckjackor och tighta mössor som de fått med i Happy Mealen och skruvar på sig obekvämt när jag tittar på dem. Och här sitter jag och luktar klor. Och så går alla in i mig hela tiden. Jäkligt målinriktat också, med armbågen först, som att man ens går med armbågen först i vanliga fall? Vem gör det liksom? MOAHHA, jag har fortfarande baddräkten på mig. You bitch.. nu blev du helt blöt för att du satte dig på min plats. KARMA TAKES YOU! Nej asså i vanliga fall när jag sitter på tunnelbanan så brukar jag fundera över hur jag kan sitta och älska människor som jag inte känner. Men just idag känns det lite som att ondskan klär mig. Blöt minkduffel, sucks to be you, käringjävel... Längtar tills det blir varmt så jag kan börja cykla igen. Åh, jag ska köpa en cykel. Najs.najsnajs. Snart hemma. Ha det!


gör tummen upp fast i tröjan, casual


Kommentarer
Postat av: yess

hihi! du har ju också mössa från Happy meal ^^ <3

2012-01-31 @ 18:49:25

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0