lyssnar på avicii och dricker c-vitamin

Tjena!!!
Jag tror jag har tappat bort mitt carmex och sen är det rätt jobbigt med hosta.. därför såg jag ut såhär (rätt ihopsjunken) när jag satte på PhotoBooth. Brukar ha roligare när jag sätter på en spegelkamera eftersom jag ofta är två (=jag och min haka) men nu har jag haft konsert och har smink så jag såg liksom rätt najs ut? Detta var i alla fall uttrycket i mitt ansikte. Purken skulle jag nog säga men ordet i sig är rätt äckligt så jag vill inte säga det. Dessutom är jag inte purken(DAMN i said it again) utan glad eftersom vi haft konsert och sånt är alltid FETT! Tänkte lägga upp första låten lite senare för er som missade för mamma säger att det ändå ska ut på youtube, så man får väl göra som morsan säger... :P Hoppas allt är K med er! (särskilt med dig som vill viska ord i mig! Sånt gillas!!) Här är jag efter några omtagningar på photobooth iaf:
Glad! Push it push it sov så gott

Kommentarer
Postat av: Din

Vad kul att du gillar att jag vill viska ord i dig. Vill fortfarande viska ord i dig.



Du var fin idag. Sjöng fint också.

2012-02-23 @ 22:25:21
Postat av: Anonym

så laddar du inte upp!!!

2012-02-24 @ 05:59:36

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0