in my bed

Massa tankar ikväll om hur najs det kan vara att gå i gymnasiet och få gratis käk (introducing södertugget) och varma nätter. Man kan känna sig hur tvungen som helst, kan behöva hålla tal på retoriken på onsdag hur mycket som helst, gymnasiet äger ändå. Dessutom håller det ju bara ett tag till... Förr eller senare kommer jag ju ändå behöva göra vad jag vill. Som att sätta mig ensam på ett flygplan och åka nånstans och inte veta vad jag ska göra där eller när jag kommer hem. När jag drömmer om saker jag vill göra så tänker jag ofta i bakhuvudet typ "..not like it's gonna happen but whatever" (fast med södertugg) Men när det kommer till den där resan så är det mer som att det är tvärt om. Jag blir nervös när jag kommer hem klockan 3 på natten och mamma sitter och väntar i vardagsrummet för att jag tänker på hur orolig hon kommer vara när jag är borta. Tänker ibland att det kanske skulle vara najs att inte resa, fastna igen, hitta ett jobb eller börja plugga direkt, men där kommer den vanliga tankegången in; "...noot like it's gonna happen but whatever" Jag kommer ju åka härifrån förr eller senare. Därför är det lika bra att inse hur najs allt är just nu. Mega-super-trouper-najs:


och våren är här snart och då kan jag sätta upp hängmattorna i trädgården.. softisofti. God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

åh då tänker jag komma och hänga i dina mattor najs

2012-02-13 @ 15:19:17
URL: http://vardagaren.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0