gröna små äpplen

Tjena! Jag och Göran sitter i vardagsrummet och äter chokladbollar och lyssnar på Monica Zetterlund. Riktigt soft eftermiddag sådär. Ska gå på Dirty Dancing halv åtta också. Otrolig supertagg! Jag känner mig som en himla oberäknelig och svår människa nu för tiden. Ni vet en sån där person som man ba "asså hon är rätt svår att umgås med för man vet liksom inte var man har henne" (superspecial girl (give me attention)) (skoja det är faktiskt så). Hänger nog ihop med att jag har slutat prata så mycket. Jag menar innan när jag betedde mig konstigt så kunde jag ju alltid förklara för alla runt omkring varför jag betedde mig konstigt. Men nu känns allt jag säger liksom överflödigt.. ni fattar? Tror att jag borde skaffa mig en plan och hålla mig till den. Ska sluta exprimentera med min person, är faktiskt snart vuxen och borde kunna hantera vardagliga situationer vid det här laget. Aja nu börjar chokladbollarna göra sig påminda om man säger så..!! Here I am:
otroligt stor
alla mina chokladbollar (förutom de jag redan ätit xD)
(..och de som tjockis-Göran ätit :p)

Kommentarer
Postat av: hanna

matilda om det där andra med att du funnit min blogg precis innnan jag kommenterade din var läskigt, så är det inget mot det här;

1. Är inne i en djup Monica Zetterlundperiod

2.Lyssnade på Gröna små äpplen på repeat imorse när jag åt frukost

3. Den är så himla bra

4. Få i vår ålder lyssnar på henne. känns det som iallafall

5. Den har jag haft på hjärnan hela dagen!!!!!!!!!!!!

2012-02-13 @ 18:51:39
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/
Postat av: hanna

och din katt heter Göran. Äntligen någon som fattar att katter är bäst med gubbnamn

2012-02-13 @ 19:54:35
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0