and i am telling you i'm not going

Totally my song^
Skoja... Men nån gång ska jag lära mig behärska den. Är fantastiskt glad! Sitter här i köket och har verkligen FATTAT det här med belting (alltså sjunga i högt register).  Har gått runt och skrikit medan mamma och pappa successivt sjunkit nedåt i huset till källaren där de nu stängt båda dörrarna och vridit på MTV på högsta volym. Wonder what they're really doing... Omg jag skämtar herregud, hänger ut folk på nätet... Vidrigt barn.. I alla fall! Förstår det här med belting och känner att jag har det på känn, om man säger så! det kommer gå bra, detta. Är så himla sötsugen och samtidigt mättare än jag ser ut. Ser såhär mätt ut:
Oj titta vem som kommit upp från källaren! With a smile on his face... Hmm....
Aa nämen hoppas allt e kul och så! Tja pappa, kul att du läser min blogg!
Ha en trevlig torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0