Tambala Kaah i silvernatt vid frukostmat

Hello! Jag och göran (that's ma cat) sitter i fotöljen i vardagsrummet och chillar bland sandal wood-rök och buddha bar. Nu kom pappa hem! Med en massa mat!! Alltså han är så himla överdriven. Nu kom han hem i shorts och ba: GUUUUD vad varmt det är ute!!! så har han gått hem från tennisen i kortbyxor för att demonstrera sin extrema motvilja mot vädergudarna som inte ger honom någon snö när det faktiskt är första advent. Jag vet inte om det brukar vara snö första advent, brukar det det? Han har i alla fall slagit sig ned i fotöljen bredvid mig nu och säger att han faktiskt tycker att Stockholms vatten är ganska gott. Vet inte om jag håller med där heller alltså, det smakar lite för mycket kalk, på något sätt.. Hoppas ni har en trevlig kväll!


tänk att ni är här.... undrar om man kommer känna sig fri när man har gått ut gymnasiet och inte har nånstans att ta vägen på dagarna längre. Eller om jag kommer känna mig låst. ´Jag kanske inte ens kommer våga sätta mig ensam på ett tåg utan pengar eller plan eller nån som kan bekräfta mig. Gud vad najs att ingen läser min blogg för balansgången mellan seriositet och intellektuell seriositet (feel free to misunderstand) är ganska tveksam. önskar i och för sig att det kunde vara så i verkligheten också. Nepp, har analyser att skriva om andra saker än mig själv. Man kommer inte särskilt långt på det heller, att analysera sig själv, menar jag. Det slog mig för ett tag sen att jag borde sluta med det.. uppenbarligen är man ganska subjektiv när det kommer till en själv. Woodstock i alla fall!! Fett! 
my best regards <3 and i am wishing you a very pleasant evening

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0