Karatefylla

Omgggg karatefylla, det är så awesome!!! Ingen vet vad jag heter på Facebook. det är lite som att inte ha Facebook. Man får inga notifications. Som när man inte har Facebook. Jag är så himla rastlös ibland. Och så känns det som att jag verkligen skulle kunna göra något betydelsefullt. It's christmas time! ska vara hemma i jul för första gången på fyra år. Det känns skitnajs, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra av all tid. har en massa saker att göra egentligen. Men jag kan nog inte göra något alls när jag känner mig såhär rastlös. Borde hitta på något drastiskt. Klippa av mig håret eller nåt. Eller nåt som är drastiskt på riktigt. Så kan jag ligga på rygg i min säng sen och ba "hahahahhahaha vad i helvete varför gjorde jag det där" Japp, så får det bli. förvänta er något ogenomtänkt!
Här är emilie, sexig som en solnedgång... hon och jag ska på episkt vis resa genom europa i sommar. ser fram emot dagar längre än 3 timmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: brallis/valross

jag vet vad du kan göra men det kostar 100 kronor. (har blivit en frekvent kommenterare på din blogg nu and U r welcome B;-))

2011-11-29 @ 22:47:21

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0