I was so much older then I'm younger than that now

Ska kanske göra det här till en skön blogg?? där jag skriver om saker som andra inte vågar skriva om, där jag utmanar genusgränserna, där jag pratar om mens? (pratar alltid om mens irl så det vore ju inget big step för mig xD) Nu tror ni att jag blir bloggrapead men saken är den att jag skriver detta helt på eget bevåg. Lisa har inte ens en part i det! även fast det handlar om mens. Förstör mitt episka singsong-rykte nu men saken är den att jag nog tänker radera all musik som jag har lagt ut på youtube. den fläckar min image. Jag är ju ren awesomeness nu för tiden och mina låtar...... jaa asså... halvkul helt enkelt! Men det var ju kanonkul en gång i tiden! Man kliver in i nya faser i livet. Det här är sånt jag gör i stället för att sova när jag inte är trött.
Idag bokade jag en fika med mig själv och så köpte jag en kaffe på ett café som luktade häst (det luktade alltså väldigt mycket häst) och satte mig där och skrev dagbok och lyssnade på Melissa Horn. Skål för independence men någonstans får man väl ändå dra gränsen, tycker ni inte? Dagbok OCH Melissa Horn. 2 och en halv timme ungefär av kaffedrickande, hästluktande och Melissa-lyssnande blev det innan eliott och hans bror fick komma förbi i 10 minuter innan caféet stängde. Brukar annars gilla att vara på egen hand. Det var värt den första timmen ment sen rann det ut i sanden.. Väldigt mycket häst luktade det. Nu ska jag i alla fall sova. Hoppas det här gav er kraft att fortsätta! 
                                                                        

det här är jag i sjuan, kommer ihåg att jag tyckte den här bilden var skitsnygg!
Ser lite ut som Marilyn Monroe eller vad tycker ni????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte likt över huvud taget....helt otroligt olikt.....

2011-11-08 @ 10:37:28
Postat av: Anonym

Och radera inte, förresten! Where would i go?????

2011-11-08 @ 10:38:27
Postat av: Lars

Nämen ser man på! jag var också på ett hästluktande café förra söndagen. Det kanske var dig jag hade en konversation med? Jag kom ihåg någon som pratade om hur hon hade suttit och tittat på mig och sedan skrivit om mig i sin dagbok! var det du? Precis efter jag gick fick jag höra att en häst hade dött på TV...

2011-11-13 @ 21:38:00
Postat av: Lars

Jag tror att caféet hette 'Jacobs Coffee'. På Sveavägen.

2011-11-13 @ 21:39:16
Postat av: Jacob

MITT CAFÈ LUKTAR INTE HÄST!!!!!!!!

2011-11-13 @ 21:39:52
Postat av: Hilda

Tråkigt det där med hästen Lars...

2011-11-13 @ 21:42:29
Postat av: Lars

Verkligen!

2011-11-13 @ 21:42:58
Postat av: Jacob

SERIÖST MITT CAFÈ LUKTAR INTE HÄST JAG LUKTADE PRECIS OCH JAG KÄNDE INGEN HÄST!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-13 @ 21:43:38

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0