Buy my love for two glasses of wine

vi börjar med en bild från weheartit:


och så hade vi kunnat fortsätta med några väl valda ord (med punkter emellan, självfallet), lite svårdefinierbara känslor och lite mer ord bara för att ni alla ska förstå hur OTROLIGT OMÖJLIGT det är att förstå mig som är så otroligt unik, speciell och SVÅÅÅR. Men så ska vi ju inte förstöra tisdagskvällen

Jag tycker att det är kul att leka med er. jag uppdaterar liksom verkligen inte ens sällan, utan jag uppdaterar helt enkelt inte, och ändå tittar ni in varenda dag! en hel del av er! tycker jag är mysigt! GOSISAR!!!!!!!!!!!!!!!!
shit förlåt ska sluta spåra
jag skrev en låt idag! men måste bestämma mig för om den är bäst på piano (ett instrument jag kan spela) eller gitarr (ett instrument jag inte kan spela) innan jag lägger ut den.

Ha en riktigt god natts sömn! pusssspuss young loverz

Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag ser fram emot din nya låt och smyghoppas på piano :)

2011-05-04 @ 16:10:31
Postat av: Tina H

Jag tycker det är bättre med gitarr, då utvecklas du mer :-)

/Tina, gbg

2011-05-05 @ 09:04:37

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0