Why can't you seee you belong with meee

God morgon! Jag och Taylor sitter och sjunger in jullovet på en regnig busshållsplats i Orminge Centrum. Nu ska jag byta buss så jag måste lägga ned telefonen och fokusera. Så. Success. Brukar alltid faila här och hamma i fel del av stan. Nacka är väl ändå den platsen i världen som har fulast namn på sina stationer. Asså förlåt men Sarvträsk? Såhär ställe som man vill betrakta på säkert avstånd. Eller liksom Ruttnäs. Vem kom på. Jaja nu ska jag hem och sen ska jag jobba och sen ska jag hänga med mina poolers. Puss yes nu kom Håkan

Kommentarer
Postat av: K.G

Jag trivs faktiskt väldigt bra i Sarvträsk! Kom inte här och snacka.

2011-12-18 @ 16:40:11
Postat av: en stenknullad råtta-

Det ligger faktiskt ett träsk där

2011-12-20 @ 13:38:16

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0