Vi möttes mitt i vintern när mitt hjärta var tömt

TJena... Kom hem från konsert för ett tag sen. Gick ganska bra (lol) och så men jag var fett otaggad och skulle fortfarande vara fett otaggad om jag fick göra om det. Är så sjuukt jävla MONTERuppbokad de närmaste veckorna. Den 18e december är första datumet som inte har en såndär äcklig prick på sig i min iphonekalender. Eller prickarna är ju inte äckliga egentligen. De är uppfriskande, sjukt nästan hur uppfriskande de är!!! Gillar förresten det här med att dygna, det är verkligen min grej. Har dukat upp med fruktsallad och kaffe till natten. Alltså det är faktiskt min grej på riktigt. Känner mig häftig och trotsåldrig mot john blundis.
posar med kaffekoppen och piss-off-blicken

PÅ tal om piss-off så luktar min säng verkligen kattpiss och jag har Piss-off (asså spray mot kattkiss) och rökelser och doftljus och doftskålar och allt möjligt och det slutar inte FUCKING LUKTA KATTPISS. Kattkiss. Ahhh i have a cat to learn a lesson...kommer ändå inte kunna sova i den här sängen liksom. Det lägger sig alltså på plussidan för dygning om man vill tänka så! Jag gör såhär ibland. Dygnar alltså. Tycker det är soft. Äsch, kanske ändå somnar snart.... Jag önskar er god natt i alla fall! Kanske hörs senare när jag får tråkigt. PUrre

Kommentarer
Postat av: Anonym

wish you luck bundis <3

2011-12-05 @ 23:43:53

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0