tänkte bara göra en liten grej:

här är min pappa och här är min mamma:            
+
                  =  
                                                        (jag)
 
Vad tror ni att det var som gick fel? Min bror är ändå en ganska skicklig gen-tjuv. Såhär ser han ut när han går in på klubben:

     
och sen kommer jag bakom såhär:


Känner mig ändå ganska berättigad att ställa frågan: vad var det som gick snett och i vilket stadium var det förlorat? Var ju ändå ganska söt när jag var liten och så... Det var någonstans upp mot puberteten (vilken jag inledde ungefär för ett år sen) som det började balla ur. Eller? Jag börjar förstå er som har dagisbilder på er själva som pp på facebook. Jag har för närvarande min mamma.
Nu ska jag skriva en låt, hoppas ni har kul!puss

Kommentarer
Postat av: ANNA

HAHHAHHHAHHAHHHAHHHAHAHH JA ÄLSKAR DIN BLOGG <333 och du e faktiskt lite orättvis :p inte jätteklockers bild på dig lixom :p

2011-12-11 @ 23:59:00
Postat av: Anonym

fet jag e som kommenterar o grejer nu har du nåt att göra

2011-12-11 @ 23:59:28
Postat av: Anonym

men asså matilda du är fett snygg du fick faktiskt komma på skivan för att du var snygg hallå du vet att du är snygg

2011-12-12 @ 22:25:01
Postat av: Anonym

Alltså din pappa!! VILKEN LÄCKERBIT!!

2011-12-13 @ 15:38:38
Postat av: Anonym

HAHAHA MATILDA YOU ARE KILLING MEE AHHAHA SO FUNNY!!!!

2011-12-20 @ 13:32:07
Postat av: Anonym

ser lite ut som en uppstoppad groda

2011-12-20 @ 13:32:51

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0