look into ma eyes this is who i am

Sitter på toaletten (lol, det gör jag INTE, sitter vid köksbordet bland rökelser och rosor) Igår fyllde jag år och det var sjukt najs. Fast det är såhär stelt att fylla år såhär sent på året, för det är liksom inte som att det är någon skillnad. Dessutom är jag bara sjutton, fast jag skuggar det lite för det blir obehagligt att säga att jag var femton för ett år sen. Vänta lite... var jag fjorton förra året? Nej? åh herregud here we go again...Nej men det kan jag inte ha varit. Fast förra året var jag fjorton för 10 dagar sen. Haha!!! Den ska jag köra på när min medelålderskris kommer (nu); förrförrförrförrförrförrförraåretvarjagfjortonför10dagarsen 
förrförrförrförrförrförrförraåretvarjagfjortonför10dagarsen förrförrförrförrförr
förrförraåretvarjagfjortonför10dagarsen förrförrförrförrförrförrförraåretvarjag
fjortonför10dagarsen (gjorde copy/paste skrev inte om allt igen för er som skulle tycka mindre om mig utan det förtydligandet) Nej men varför sitter jag här och är tråkig! det är ju jullov och kväll! (Och Scrubs) Nej men seriöst, ska röra på mig och andas frisk luft. Åka till djursholm bara för att det är så jävla långt och värsta projektet = ökad produktivitet för den som håller räkning. Nej men kul att ni kunde kolla in!

min thailändska födelsedagstårta förra året (i år fick jag en med könsorgan) (leveling up) Ha det!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0