Ke$ha's Tik Tok sold more copies than any Beatles single ever did

Ofta, eller hur?!
Vill bara poängtera att jag fortfarande lever förresten. I killer game. Och irl också förstås xD Chill liv! Sitter och läser facebookkommentarer från högerextremistiska ungjävlar och måste dricka mitt te i jättesmå klunkar för att inte kväva mig själv när jag sätter i halsen. Men det är kul att folk har åsikter! Love when it happens! Här är en erika-bild på lisa, emilie och mig från imorse när vi hade multi-kulti:

så är hon den som är den som gör den svartvit... Fattar inte grejen. Våra turbaner (/diskhandduk på emilie..?) var i alla fall av vindens alla färger! Styrkan och livsglädjen florerade!


Kommentarer
Postat av: Fabb

HAHHAHA ja dessa jävla brats alltså. helt jävla fucked up i huvudet. VILL KROSSA DOM!!!

2011-12-06 @ 21:07:45
Postat av: Anonym

En grej som jag verkligen vill veta och har funderat på länge nu; vad är skillnaden mellan dina kategorier "lall" och "i brist på min dagbok"? Vad gör att ett inlägg definieras som exempelvis "lall"? älskar din blogg!!

2011-12-06 @ 23:49:50

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0