take it in take it slow let it out let it go

Heeeeeeeeeeeej! HÄr sitter jag med två chipsskålar (som bara är mina) (med 2 olika sorters chips i för bästa möjliga kontrast)(äter ett från den ena och sen ett från den andra - SMAKEXPLOSION) (det är SUPERCHIPS och grillchips med chili!). tänkte byta om till min onepiece nu för känner mig stel i mina jeans. Kom precis hem från en AWESOME konsert på fasching som Emilie bjöd mig på. alltså ja. no words. EPIK! Samson For President, himla bra kille... Hoppas ni haft/har en wonderful evening(what do i know kanske bara jag som kommer hem så här tidigt och tycker att min kväll är slut) 


olökig bild på mig innan jag har dansat - lökig bild på emilie efter att hon har dansat
Tro mig, ni hade kunnat få det the other way around men kände inte för den ikväll!!
Samson For President – Kibiriti (spotifylänk)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0