Freedom Is Just Another Word For Nothing Left To Lose

Oj vad min blogg är töntig. Jag klickade liksom in på den nyss, som jag gör ibland från olika datorer för att min statistik ska se mer storslagen ut, och ba: oj vad töntigt. men ehehheheheeehe det är inte jag som läser den

just nu har jag humörsvängningar. det verkar som att jag är glad när jag skriver men jag är verkligen jättejättearg. Min lillebrors rum och mitt rum ligger vägg i vägg, och när vi var små så kom vi på att i stället för att ropa god natt så skulle vi knacka två gånger i väggen till varandra. jättemysig tradition. verkligen. GOS liksom. men i vissa situationer. nu till exempel. knack knack. MEN VAD IN I HELVETE SOV BARA DITT MONGO-CP, BANK BANK BANK BANK BANK                                                                      
jagär verkligen jättearg nu. och nu går det ut över mitt annars så kontrollerande skrivande. ni tycker ändå inte att det är kul att läsa när jag skriver. Det är bara esteter som läser min blogg, bokstäver skrämmer er.

här är en bild:
god natt nu ska jag plugga matte och typ låtsas att jag bryr mig, trallala

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha skön ballong!

2011-05-01 @ 21:01:34
URL: http://eedlings.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0