Jag gillar Facebook

Månsa

haha det är en klassiker!

du är som dom cooola tjejer som går i skolan

20:13Jag

jaja en såndär riktigt cool

med högklackat och paljettkjol

mygooooooood blå glittrig ögonskugga och rött läppglans

cheeeeese vilken brud

20:14Månsa

svart hår också

min drömtjeeeej

20:14Jag

nej det är inte svart

det är....

SILVER

20:14Månsa

och en blixt i håret

blå

inte röd utan blå

20:15Jag

nej det är inte en färgad blixt det är liksom rakat

20:15
20:15Månsa

hon är en sån tjej som får andra tjejer att bli lesbiska

20:16Jag

jaaaaa... skulle inte banga måste jag säga!

20:16Månsa

jag vill fan ha henne

NU

eller imorron

spelar ingen roll egentligen

20:16Jag

ska vi göra stora framsteg inom kloning och typ klona fram henne i två exemplar så vi får varsin eller?

jag är så PÅÅÅÅÅ

20:17Månsa

det låter som en plan!!!!!

eller så delar vi på henne

varannan dag

20:17Jag

her love is enough for everybody in the world

20:18Månsa

jaa vem kan stå emot henne liksom

vad heter hon?

20:18Jag

blossom


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0