They won't get me they won't get me

Yyyyyello. Nu ska jag se på världens sugigaste serie, som jag svär att det kommer komma upp en parodi på här på bloggen om ni bara ser på det en gång, så ni kan skratta med mig. Kommissarie Winter, hehehe.. åhh lycka. Har precis kommit hem från min granne där jag har spelat in en del av en liten låt som ni kommer få höra inom en snar eller osnar framtid, vem vet! Nu ni - Winter, don't forget. Puzzzz på nosen.
                               
Imorrn ska jag ha en härlig, nizze jag-är-ganska-förkyld-dag. 
Ska klippa mig klockan elva! Fetzz med nais. Bais.
 
 
titta vad jag hitta, en katten måns! tjingelingbadringsesnångåång

Kommentarer
Postat av: Mååååånsssssa

Den där måns verkar vara en riktigt trevlig lirare asså

2010-05-03 @ 22:15:17
Postat av: Anonym

Månnnnnnnnnnz !

2010-05-03 @ 22:42:16

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0