Spank An Ass Day

Aj, aj, åter aj. 
Ett flertal personer är härmed svartlistade och kommer få betala.
Hur har er Spank An Ass Day varit? Jag har gått runt i blöta kläder hela dagen efter ett vattenkrig i omklädningsrummet. Just nu sitter jag här och njuter av sommaren inifrån mitt kalla, stökiga rum och pluggar samhälle och fysik. Jag skrev mest det här inlägget för att jag skulle skriva, och för att slösa lite tid av era liv. Make it up to yourselves och spring ut & lek, på vilket sätt ni nu behagar, dagen till ära.. ;)
         
jag älskar min klass! ska fan göra ett 9E-album. All my love to you!
  
Puss på er.
(SKOJA, SPANK , very very hard and very very evil)

Kommentarer
Postat av: Anonym

en till låååååt!! du är min idol

2010-05-20 @ 17:29:23
URL: http://telefonfax.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0