Shake me like a strawberry smoothie

HEY APPLE! (i lost the game) 

Jag har tillbringat hela dagen på Idol, utan nummerlapp på magen eftersom jag är för liten för att söka, hehe.. Det var mycket mycket väntan, men vi fick i alla fall komma in i Kulturhuset till skillnad från andra halvan av kön som stått där i sex timmar och sedan blev bortkörda eftersom jurygrupperna inte hann lyssna på fler. 

 

Men lite fakta som kan vara bra att veta om ni ska söka:            
* Det är onödigt att klä upp sig och vara fett nervös eftersom din audition inte filmas
* Du träffar inte den riktiga juryn från första början utan måste först ta dig förbi en Precast-jury. TV-juryn får du sen träffa en annan dag (om du klarar av den första!)
* Precast-juryn dömer inte bara efter rösten eftersom de främst är pr-inriktade och tar in folk som gör sig bra i teve, även om det innebär att de sjunger som.. (jag höll att säga håkan hellström. Förlåt Håkan, I <3 U)
* Among all: Det är en jääävla massa väntan och av minst 2000 sökande idag togs det bara vidare åttio personer eller något

Fast jag skulle ändå inte kalla det i onödan, även om ingen av mina grymma vänner gick vidare. Jag är astaggad för nästa år! För nu när det visade sig att det är typ omöjligt att komma vidare så har jag ingen press på mig! NAIS.
                  
Nu ska jag plugga biologi! FETT KEEWL.
Puuuuuzzzzzzzzzzz på nozewn. 

 

hahahah vi kom med på tv4.se. fett respäääckt


Kommentarer
Postat av: j

vi är så gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet coola, abo

2010-05-09 @ 14:51:28
Postat av: klara-tuva

jag kan söka med dig nästa år! eller nej föresten... du är lite för bra, jag vill inte vara hjulet som ramlar av vagnen liksom :(

2010-05-09 @ 16:06:41
URL: http://tjaman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0