Summer Vows

Jag kan säga att Shout Out Louds är ett grymt supermegamamanice band. Kom ihåg vad jag sa om kursiv text förresten.

Saker jag hade tänkt åstadkomma Sommaren 2010
  • Spela gitarr och sjunga på stranden under en mörkblå himmel
  • Sova i en främmande persons sovsäck
  • Avlägga några av de bästa stunderna åt mig själv:
    att bara sitta med en väl tankad iPod i en sanddyna och se ut över havet
  • Hitta fler speciella och härliga människor
  • Skriva många många låtar av sommarstjärnor och saltvatten
  • Lära mig spela fotboll igen (haha, ja igen)
  • Åtminstone sätta en fot i Danmark, Norrland & Tyskland!
  • Bada mycket mer än vanligt, sola mycket mer än vanligt & bli allmänt
    mycket mer somrig än vanligt
  • Skrika mig hesare än någonsin på Peace & Love!
  • Köpa ett par blommiga bomullsshorts & ett par glasögon fästa i ett
    halsband med pärlor
  • Lära mig surfa
Det där är bloggversionen. Min dagbok är mycket intressantare, men det säger jag mest för att reta er. Sov gott, plus.


sommar är ganska speciellt

Kommentarer
Postat av: Måns ( kungen av champagne)

Vad i hela småland ska du i tyskland å göra? bara massa schweinsteigers överallt

tjarrårååårårårå

2010-03-30 @ 17:32:47

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0