Min iPod är långt ifrån godkänd

    
Åh, jag vill leva back in the days! Funderar på att bli hippie. 
Typ lunka runt i färglada klänningar & en gitarr täckt av klistermärken på ryggen och röka på hela dagarna. Fan vad najs! 
 
I alla fall, JAG BEHÖVER EN MOBIL MED SPOTIFY! Måste alla sådana verkligen kosta 7000 kr? Jag behöver musik: The Kooks, The Libertines, Shout Out Louds, Miike Snow, Hoffmaestro, The Kinks, Salem, Fibes! Oh Fibes!, Donkeyboyyyyy... 6 timmars bilresa imorrn och jag tänkte i alla fall ha någonting att göra. Var får jag tag på allt utan att behöva sitta uppe hela natten? S P O T I F Y <3 
Okej, dags att sluta klaga och börja ladda! 
   
förresten, GLAD PÅSK

Kommentarer
Postat av: Fredda(som du ej heller träffat på år och DAR)

ååh HAIR är det så himla skön musik i haha! :D Glad Påsk pårej själv shnyggäää fan! :D <3

2010-04-01 @ 12:39:45
URL: http://hkansons.blogg.se/
Postat av: d0rnaa

du har bra musiksmak! :)

2010-04-10 @ 00:24:41
URL: http://dornas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0