Safety pins are none too strong Katie

HEIIIIIIIIII MINA BARN! 
Min blogg har utsatts för en rape, men den var ganska trevlig så den får hänga där & glittra ett tag. Nu vill jag ställa er en fråga. Men det är någonting som håller mig tillbaka. Vad kan då det vara? Jo, jag är ganska så säker på att ni inte kommer svara, för ni är ganska dryga små läsare. Så nu ställer jag denna fråga i förtroende till er: Är det någon som vet hur man laddar upp mp3-filer i ett blogginlägg för i så fall skulle ni kunna få höra en låt som jag har spelat in. 
Ni kommer inte ens läsa det här.
Ni flummar bara igenom inlägget. Det kommer stå Kommentarer (0).
Nej jag kommer kommentera i ett låtsasnamn i så fall. You won't get me diiiiii, PURRE
 
fast haha snälla hjälp mig

Kommentarer
Postat av: theoneandonly

JAG VET INTE JAG VET INTE JAG VET INTE MEN JAG RÄDDAR DIG! JAG VILL ATT DU BE NU! PASTA!

2010-08-04 @ 18:37:17
Postat av: IRIS

Jag vet inte men någon måste svara för jag vill höra!! Kan du inte göra de som ett youtube klipp med lite bilder till för då går de väl, om du gör på typ windows movie maker... :D:D:D

2010-08-04 @ 19:17:13
URL: http://irisamandalovisa.se

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0