HEY YOUNG LOVERZ

Hej, idag har jag varit fett stek. Jag duschade naken med en fransk spanjor sen vaknade jag ur drömmen. Sen kom saftbilen. Men jag hade redan så mycket saft att jag klarar mig ett tag. Ikväll ska jag försöka springa ikapp med monopol-gubben. Han är fett söt. Ska jag lägga in en stöt kanske? Vad tycker ni? Nu kommer ingen kommentera och då kommer alla tro att jag är mobbad.
Jag vet en fett bra snubbe. Han heter Måns Weiland och är snyggast,coolast,roligast och bäst i världen. Det bästa med honom är helt klart hans vänstra knä! Det är så sjukt snyggt. Man vill bara bli BFF med den. Jag funderar på att skriva en bok om honom och 15 låtar. Boken ska heta: Måns Weiland, han är grabben som vet hur man klär en julgran. Sen blir det nog en film. Måns fixade också en dejt till mig med en tall! Fett schysst!
För er som inte vet det så är Måns världsmästare i att vara bäst i världen. Men nu ska jag inte skriva om det mer. Då blir ni bara avundsjuka.
Långben ska sova över hos mig på fredag. Fett flyt att jag är hemma själv då! Ikväll så ska jag även slåss med högtalare. Jag får värsta kicken av att slåss. Ska jag gå med i DFG? Låter dom tjejer vara med? Annars har jag ett skägg på gång! Jag arbetar inte i trädgården längre. Draken som bor granne med mig bara sprutar eld hela tiden! Jättejobbig drake! Ska drakar vara jobbiga? Undrar om han vaktar en liten söt prinsessa? Skulle vara rätt häftigt iallafall. Maten i Indien hade kunnat vara bättre! Men jag klagar inte. Jag blev ju mätt. Ni kanske tror att jag är den coola tjejen som bloggar. Men det är jag inte. Jag är en potatis som är osäker på min sexuella läggning. Kan man verkligen bli kär i pommes frites när man är en potatis? Mr potatoe head säger att det är sjukt! Han är med i Toy Story. Det är häftigt. Jag vill också vara med där. Men jag är ingen leksak :( Om jag var en leksak skulle jag vara en Actionman! Eller he-man? Vad tycker ni? Fortsätter jag skriva så har jag nog en bok snart. JUST DET! Måns, han är så sjukt coooooool! Han kan balansera en billys pan pizza på lilltån utan att vilja äta upp den! Hur sjukt är inte det?
Aja, nu kommer en lista på sköna ord: Kattbark, Hönbank, Väsentlig ost, ryckigt kaninlopp.
Förresten har jag köpt ett hus! Det ligger i avloppet. Sjukt skönt. Nackdelen är att det luktar skit. Men vill man bo fint får man lida pin. Pin kod. Ett annat roligt ord. Ni skulle sååååå vilja läsa min dagbok nu. Jag har skrivit in så sjukt många sköna ord! Rimma rimmar på simma! Har ni tänkt på det? Det här kan vara det längsta blogginlägget genom tiderna! Det kliar i mitt hår! Har jag löss? Ska jag gå till en gynekolog om jag har löss? Löss, fatta najs att dejta ett löss! Det bara sitter där och man bara: Hallååååå?. Det är coolt. Det är ocoolt att stava coolt med k. Koolt. Då kan man tro att man gillar kor men det gör jag ju inte?
Det är många som tror att jag har förstört Lars Lagerbäcks otroliga biceps. Men det är det inte. Det var Karl. Vem är Karl undrar ni säkert? Det är min frisör! Han är såååååå sjukt skön! Men vill bara busa på hans näsa och bli hans BFF. BIFF. Man kan skriva många fina ord som börjar på B! Kolla: Björn, Borg ( det där var inte med flit), Bjugg, Bugg, Bopp, Bompa, uggla. Eller börjar uggla på B? Det gör väl inte det? Ett stumt B? Jag är stum. Men jag pratar ändå.
NEj nu ska jag ut och jaga i skogen. Nån som vill med? Slå en pling isf. Jag hoppas ni alla mår bra. Det var en lögn.
Hejdå

En bild med jag och några randoms som jag träffade på en efterfest i Köpenhamn. Coolingen med solglasögon är såklart Måns! Han var inte på efterfesten i Köpenhamn. Han var i Båstad med ormjägare! RJsåd

Kommentarer
Postat av: Mathorst

Det där var nästan värt att läsa!

2010-08-03 @ 14:30:06
URL: http://gratte.blogg.se/
Postat av: Månsan

Bästa blogginlägget på länge fortsätt såhär!

2010-08-04 @ 09:21:55
Postat av: Månsan

Bästa blogginlägget på länge fortsätt såhär!

2010-08-04 @ 09:22:12
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja dejta löss

2013-11-01 @ 21:47:45

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0